Sunday, October 16, 2011

Real Steel

Salam Sejahtera..

Syukur kepada Allah S.W.T dengan limpah dan kurniaNya dapat AKU menulis lagi. Walaupon xdak cita yang best nk kongsi tp tulis tetap tulis. Ni aku just nk kongsi pengalaman tentang filem yang baru mengganas kat panggung2 seluruh dunia dan aku pasti dah ramai yang tengok filem ni, REAL STEEL...


Fuhh dengar tajuk pon dah ganas kan, pembuka kata, terbaik terbaik terhebat terbest pada abad ni la cita ni.. filem yang dibintangi Hugh Jackman, Evangeline Lilly dan budak comey yang genious, Max @ Dakota Goyo ternyata sangat best ditonton terutama ketika moral or motivasi tengah down.. berkobar kobar semangat pas tengok cita ni. Bkn nk cita la, tp aku mmg tabik spring kat Shawn Levy,pengarah-pengarah dan para pembikin filem yang bleh sebegitu power untuk cipta cerita-cerita power dan luar pada imiginasi orang biasa. tahniah kepada mereka ni. harapan aku suatu hari nanti akan ada Rakyat Malaysia yang dapat buat cita mcm ni..nk cita byk pon tak guna,kalau belum tengok pergi la tengok, memang berbaloi..

No comments:

Post a Comment