Sunday, November 13, 2011

2011 Ohh 2011..

Assalamualaikum..
Semoga berada dalam keadaan sihat dan sejahtera kepada semua muslimin dan muslimat. Apa yg cuba disampaikan dengan 2011 Ohh 2011 sebenarnya ialah LAGU-LAGU yang telah di keluarkan pada tahun ni.
Boleh dikatakan tahun ini lagu-lagu yang keluar semua mantap-mantap, touching, felling abih la pendek cita (bkn AKU cita,pendek cita OK). Salah satu faktor yang menyebabkan berlakunya fenomena ini mungkin kerana semua penyanyinya muda2 belia mcm aku so bleh aku terima lirik and rentak lagu tu. 
Tapi kalau nk reseacrh2 pon aku rasa lagu-lagu ni sesuai untuk segenap lapisan usia. Lirik2 semua x ganas, simple ja  and mudah difahami dan dihayati. 
Antara lagu-lagu yang telah menambat hati AKu:

  • ungu-percaya padaku

  • Zivilia Band - Aishiteru
  • Lagu Beribu Sesalan - Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila

  • Stacy - Kisah Dongeng

  • Nera Af9 - Hatimu Milikku

  • Hazama- Cinta Teragung & Pokok
Seyakin dan pasti Aku kata yang semua org mesti dah dengar semua lagu-lagu ni, kalau dengar radio tu dari xtau lirik sampai leh gubah lirik pon bleh.. 
Satu lagi sempena AIM ke-18 aku mengucapkan tahniah kepada semua yang terlibat dalam menjayakan acara gemilang tahunan yang mantap. Dengan penampilan bakat-bakat baru ini dapat menyemarakkan lagi industri hiburan tanah air, Melayu Boleh!!!.. Sedar tak sedar kita telah pon setanding dengan artis luar negara. Cita panjang pon x guna, pa2 hal Aku update lg nnt, bubye take care.. love u allz..
14.11.2011

No comments:

Post a Comment